Łatwe zarządzanie zamówieniami z wielu serwisów. Szybka, intuicyjna edycja zamówień, tras czy ofert. Wiele opcji filtrowania, elastyczne dodawanie produktów i mnóstwo innych moliwości.
Czy wiesz, że...
Wyeliminuj błędy wprowadzania danych dzięki automatycznemu pobieraniu zamówień Zamówienia ze wszystkich kanałów sprzedażowych w jednym miejscu.
Zmniejsz liczbę nieodebranych mebli / przeoczonych dostaw przez automatyczne informowanie klienta wiadomościami SMS. Koniec z klientami, którzy nie wiedzieli o dniu dostawy. Od teraz będziemy informować ich zarówno e-mailami jak i SMS-ami o dniu dostawy. Wszystko automatycznie. Wystarczy dodać zamówienie do trasy. Reszta załatwi się sama.
Ułatw sobie pracę w zespole. Dodawaj komentarze do zamówień i notatki do produktów.
Jednym kliknięciem Milo pobierz lub zaktualizuje wszystkie oferty sprzedażowe jakie masz w systemie. O ile chcesz, możesz ustawić jako automatyczną akcję.
Już nie potrzebujesz drukować zamówień. Nie ma potrzeby, abyś ręcznie wypisywał dokumenty.
Teraz łatwo i szybko odfiltrujesz zamówienia według kryteriów, które Cię interesują (statusu, typu transportu, przypisania do użytkownika czy czasu jego wpłynięcia do systemu).
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. A recusandae eligendi, beatae iure eum dolor error consectetur. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Dolor, consequuntur! Nisi optio officiis amet numquam cupiditate facere eveniet voluptas.
Pobieranie i drukowanie zamówień z różnych systemów sprzedażowych (także z e-maila)
Udostępnianie tego excela
Wyszukiwanie na mapie (fizycznej) punktów dostawy
Dodawanie tego do excela
Wbijanie pinezek w mapę i układanie tras
Wszystkie zamówienia wpływają do jednego systemu
Automatyczna geolokalizacja - już nie trzeba ręcznie wyszukiwać adresów dostawy i wbijać pinezek w mapę
Wystarczy połączyć kropki...