Wszystko w jednej
scentralizowanej aplikacji

Łatwe zarządzanie zamówieniami z wielu serwisów. Szybka, intuicyjna edycja zamówień, tras czy ofert. Wiele opcji filtrowania, elastyczne dodawanie produktów i mnóstwo innych moliwości.

Czy wiesz, że...

ponad 70% klientów kupi w Twoim sklepie ponownie, o ile będą zadowoleni z czasu dostawy?

Dobór odpowiedniego oprogramowania to kluczowy element w sprzedaży.

Z Milo
możesz więcej...

W Milo znajdziesz wiele przydatnych funkcjonalności, do których (do tej pory) potrzebne były odrębne aplikacje lub... tylko o nich marzyłeś...
Oto kilka z nich:

Automatyczne pobieranie zamówień

Wyeliminuj błędy wprowadzania danych dzięki automatycznemu pobieraniu zamówień Zamówienia ze wszystkich kanałów sprzedażowych w jednym miejscu.

Powiadomienia o dostawie

Zmniejsz liczbę nieodebranych mebli / przeoczonych dostaw przez automatyczne informowanie klienta wiadomościami SMS. Koniec z klientami, którzy nie wiedzieli o dniu dostawy. Od teraz będziemy informować ich zarówno e-mailami jak i SMS-ami o dniu dostawy. Wszystko automatycznie. Wystarczy dodać zamówienie do trasy. Reszta załatwi się sama.

Komentarze i notatki

Ułatw sobie pracę w zespole. Dodawaj komentarze do zamówień i notatki do produktów.

Aktualizuj aukcje na portalach sprzedażowych

Jednym kliknięciem Milo pobierz lub zaktualizuje wszystkie oferty sprzedażowe jakie masz w systemie. O ile chcesz, możesz ustawić jako automatyczną akcję.

Zero papierkowej roboty

Już nie potrzebujesz drukować zamówień. Nie ma potrzeby, abyś ręcznie wypisywał dokumenty.

Filtruj zamówienia

Teraz łatwo i szybko odfiltrujesz zamówienia według kryteriów, które Cię interesują (statusu, typu transportu, przypisania do użytkownika czy czasu jego wpłynięcia do systemu).

Totam accusamus consectetur odit nihil libero maxime.

Perspiciatis, voluptates reiciendis illo

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. A recusandae eligendi, beatae iure eum dolor error consectetur. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Dolor, consequuntur! Nisi optio officiis amet numquam cupiditate facere eveniet voluptas.

Stary* sposób

*albo obecny - pewnie wygląda
mniej więcej tak:
01

Pobieranie i drukowanie zamówień z różnych systemów sprzedażowych (także z e-maila)

03

Udostępnianie tego excela

04

Wyszukiwanie na mapie (fizycznej) punktów dostawy

02

Dodawanie tego do excela

05

Wbijanie pinezek w mapę i układanie tras

Nowy sposób

01

Wszystkie zamówienia wpływają do jednego systemu

02

Automatyczna geolokalizacja - już nie trzeba ręcznie wyszukiwać adresów dostawy i wbijać pinezek w mapę

One wyszystkie już tu są!
03

Wystarczy połączyć kropki...

I w drogę do klienta!